TTS’ye Dahil Olma Süreci
Taşıt Tanıma Sistemi’ne dahil olabilmeniz için aşağıdaki evrakları Shell Merkez ofise ulaştırmanız gerekmektedir.
- Sözleşme
Sistemi kullanmaya başlayabilmek için önce Shell Taşıt Tanıma sözleşmenizi imzalamanız gerekmektedir. İmzalı ve kaşeli sözleşmenizi Ticaret Gazetesi, Vergi Levhası, İmza Sirküleri ve Araç Kayıt Formu fotokopileri ile Shell Genel Müdürlüğü’ne göndermelisiniz.
TTS evrakları Gönderim Adresi: Filomobil Kurumsal Hizmetler A.Ş
Adres:
Birlik Mahallesi, Mehmet Akif İnan Cad.
No:4 Kat:2
Atışalanı, Esenler / İstanbul
- Banka
Taşıt Tanıma Sistemi fatura ödemeleriniz için, firmamızla anlaşmalı bankalardan kredili otomatik ödeme sistemi hesabı* açtırmanız yeterlidir. Diğer ödeme şekilleri için satış temsilcinizle irtibata geçiniz.
- Taşıt Tanıma Ünitelerinin Gönderimi
Sözleşme ve ekli evraklar firmamıza ulaştıktan sonra, tüm işlemlerinizin onayını takiben 7 iş günü içerisinde taşıt tanıma üniteleri kargo aracılığıyla müşteriye gönderilir.
- Taşıt Tanıma Ünitelerinin Montajı
Akıllı halka ve taşıt kimlik ünitelerinin montajı yetkili servis olan TURPAK tarafından gerçekleştirilmektedir.
4 araç ve üzeri için TURPAK montaj servisini bulunduğunuz noktaya çağırabilirsiniz.
Aksi durumda araçlarınızı montaj için TURPAK montaj servisine götürmeniz gerekmektedir.
Montaj ile ilgili tüm sorularınız için, (0212) 315 41 36 numaralı telefondan TURPAK Otomasyon Montaj’ı arayabilirsiniz.
Taşıt Tanıma Sistemi montaj ve servis merkezlerinin listesine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
*Açtıracağınız bu hesap, Shell Taşıt Tanıma Sistemi’nden bir ay boyunca tüketebileceğiniz yakıt tutarını belirleyecektir. Ülkemizde yakıt fiyatlarının süreç içerisindeki artışını göz önünde bulundurarak, bu limiti güncel tüketiminizin üzerinde belirlemenizi önemle tavsiye ederiz.
Taşıt Kimlik Üniteleri
3 adet Taşıt Kimlik Ünitesi bulunmaktadır.
Akıllı Halka
- Araca monte edilir.
- Araçtan inmeden, güvenli ve hızlı akaryakıt ikmali sağlar.
- Km sayacına bağlanmaz, km okuyamaz.
- Hızlı ve kolay monte edilir.
Akıllı Anahtarlık
- Montaj gerektirmez, elde taşınır.
- Km okuyamaz.
- Araçtan inmeden, güvenli ve hızlı akaryakıt ikmali sağlar.
Taşıt Kimlik Ünitesi
- Araca monte edilir.
- Km sayacına bağlanır ve km verisini kaydedebilir.
- Araçtan inmeden, güvenli ve hızlı akaryakıt ikmali sağlar.
- Detaylı montaj gerektirir.
Shell SmartPay
- Cihaz montajı ya da kart gerektirmez
- Şirket aracı kullanan kişi Shell SmartPay mobil uygulaması indirir ve kaydolur.
- Filo yöneticisi TTS sistemi üzerinden kaydını tamamlar.
- Uygulama en yakın Shell istasyonunu rahatça bulur
- Araçtan inmeden, güvenli ve hızlı akaryakıt ikmali sağlar.
Montaj ve Servis Merkezleri
TTS Montaj ve Servis Merkezleri
Taşıt Tanıma Sistemi montaj ve servis merkezlerinin listesine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
TTS Servis Noktaları
TTS evrakları Gönderim Adresi: Filomobil Kurumsal Hizmetler A.Ş
Adres:
Birlik Mahallesi, Mehmet Akif İnan Cad.
No:4 Kat:2
Atışalanı, Esenler / İstanbul
Shell Taşıt Tanıma Sistemi Müşteri Hizmetleri e-posta adresleri;
Açıklama | Yeni E-posta Adresi | Yeni Fax Numarası |
---|---|---|
Yakıt Alımına Açma/Kapama Araç İptal İşlemleri |
ttsoperasyon@filomobil.com.tr | 0212 272 55 48 |
Cihaz/Kart Talep Cari Hesap Sorgulama Diğer Tüm İşlem Ve Talepler |
ttsoperasyon@filomobil.com.tr | 0212 272 58 72 |
Öneri ve Geri Bildirimleriniz | ttsoperasyon@filomobil.com.tr | 0212 272 55 71 |
Mutabakat Talepleriniz | muhasebe@filomobil.com.tr | 0212 355 84 22 |
Sıkça Sorulan Sorular
1. Taşıt Tanıma Sistemi’ne yeni araç eklemek istiyorum. Yeni araç talebinde nasıl bulunabilirim?
Araç kayıt formunu doldurarak ilgili birime e-mail atmanızı rica ederiz. Araç Kayıt formu örneğini Taşıt Tanıma Formları bölümünden alabilirsiniz.
2. Aracımı değiştirdim/sattım, ne yapmalıyım?
Aracınızın plakası değiştiği için eski cihazınızı kullanmaya devam edemezsiniz.
Sattığınız aracınızın cihazını iptal için kargo ile bize göndermeniz, yeni aracınız için kayıt formu doldurarak yeni cihaz talebinde bulunmanız gerekmektedir. Sattığınız araca ait cihaz
Akıllı halka ise iptal için cihazı kargo ile göndermenize gerek yoktur. Yazılı olarak şirket uzantılı e-mail adresinizden ilgili birime e-mail atmanızı rica ederiz.
3. Cihazlarımı nerede montaj yaptırabilirim?
Taşıt kimlik ünitesi ve Akıllı halka cihazlarınızı montaj servislerimizde montaj yaptırabilirsiniz. Montaj servislerimize Montaj ve Servis Merkezleri bölümünden ulaşabilirsiniz.
4. Aracıma limit tanımlayabilir miyim?
Aracınıza TL bazında günlük, haftalık, aylık olarak limit tanımlayabilirsiniz. Aylık limitler her ayın 1'inden ay sonuna kadar geçerli olmaktadır. Litre olarak limit tanımlaması yapılamamaktadır. Araçlarınıza limit tanımlayabilmek için araç kayıt formunu doldurarak ilgili birime e-mail atmanızı rica ederiz.
Taşıt Tanıma Formları
• Araç Kayıt ve Değişiklik Formu
TTS ve euroShell tüm cihaz siparişleriniz ve mevcut cihazlarınız ile ilgili değişiklikleriniz için kullanacağınız form örneğini bulabilirsiniz.
• Banka Hesap Değişiklik Formu
Shell'de tanımlı banka hesabınızı değiştirmek istediğinizde kullanmanız gereken formu bulabilirsiniz. Banka hesabınızın değişiklik işlemi, yeni hesap bilgilerinizin bankanız tarafından Shell’e bildirilmesinden sonra yapılabilmektedir.
• Müşteri Bilgi Değişiklik Formu
Müşteri bilgileriniz ile ilgili ticari unvan, adres bilgisi gibi değişiklikleri Shell'e bildirmek için kullanacağınız formu bulabilirsiniz.
• İnternet Şifresi Başvuru Formu
İnternet üzerinden filo yönetiminizi yapabilmeniz için şifre talep formunu bulabilirsiniz.
• Provizyon Formu (İstasyonlar için)
Provizyon sistemi Shell Taşıt Tanıma Sistemine dahil araçların, otomatik olarak yakıt alamadığı durumlarda Taşıt Tanıma cihazını kullanmadan, ilgili istasyonun Shell Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmesi sayesinde yakıt alımını sağlayan sistemdir.